lördag 25 april 2009

STAN!

Idag ska jag, Carro Andrea å kanske Matilda in till stan:D Jag ska köpa skor, present till Mamma+ Andrea, jeanskjjol å lite flera saker... om jag har råd:P

Bussen går 10.57 å jag hade tänkt att sova ut fram till dess, men pappa å Lena började såklart att prata, HÖGT, typ klockan 7.30!!!!! Jag ropade TYST!! till dom flera gånger men det hörde dom inte:/ Å jag pallade inte att gå upp för att säga till dom:P
Sen så vid 8.15 så var jag fortfarande klarvaken, kunde inte sova så jag gick upp till TV men det var inget kul. Så nu sitter jag här vid datan:D

PS. Igår så satt jag på msn till typ halv 12, å sen så stängde jag ner allt å hade precis gått å lagt mej så ringer Carro å Bella och frågar om jag kan kolla busstiderna, PÅ DATAN! *suck* Jag bha NEJ, å då så fick jag ju hänga kvar i telefonen till 12, jag häll på att somna flera gånger XD Men men...å dom pratade om allt möjligt: berit, nån dörr som öppnade sej, marcus å Sofie, godis Å massa mer :P Tillslut så la jag på:D

Bay Bay <3

2 kommentarer: