lördag 4 april 2009

Stan

Hej:)

Idag så åkte jag in till stan med Carro,Matilda å Andrea. Först gick vi in på lite olika affärer:Hm,Souk, stadium mm. Sen så efter ett tag så åt vi Lunch i kungshallen, jag å carro åt pizza, Andrea någon nudelgrejj, å Matilda räkor m ris! GOTT!!:D
Sen gick vi in till Åhlens å jag köpte en hårsprej till Moa:) Vi kollade på nagelack å lite smink.... Sen gick Andrea å Carro iväg för sej själva å Jag å Matilda:) Vi gick in på Rio där Matilda kölpte en jättecool kjol:) Sen på en annan affär köpte hon strumporXD Jag köpte sen ett linne på Gina tricot!
Sen satt jag å Matilda i fontänen å mysteXD det var en kille som åkte på skeatboard(stavning?!) å han trillade av å hans skeatboard flög in i mina påsar, å dom "flög" iväg, han kom å sa ursäkta å sen kom han tillbax en gång till å bha Förlåt så jättemycketXD *vi garva som tusan*

Det var några ungar(i vår ålder) som delade ut rabattlappar till en resturang, en kille kom å gav mej å Matilda varsin å sen så följde han efter oss å typ bha gav mej asmånga å sa"ta en till","å nårra till skadar inte", "å lite flera till dina kompisar åxå".... HahaXD har typ minst 10 st!!

Sen köpte vi varsin jordgubbsmilkshake(äkligt det var) å satte oss i fontänen igen:) Där satt vi som bäst å fotade, pratade å flummade, å så kom Carro å Andrea, å så körde en kille in i mej(igen) å när han gick tillbax till sina polare så hurrade dom å typ "tjohoade" eller vad man nu ska säga, Eheee?! XD

Sen satt vi å tog massa bilder å flamsade å dom som satt breved oss(3 utländska killar, den ene sööt,hehe, dom var vuxna) å glodde på oss asmycket, sen så vände dom sej helt mot oss å när vi flyttade oss till andra sidan om dom så flyttade dom tillbax. Sen när vi gick därifrån så satt dom fortfarande å glodde efter oss!? Scary.....XD

Sen tog vi tunnelbanan hem, sen var vi i centrum å väntade på att pappa skulle hämta oss för nästa buss skulle gå först vid 8, jag å Andrea satt i "barnbåten" på ica å kollade på film medans Matilda å Carro kollade runt hehe.

Sen när vi satt på bryggan så kom Mats... å vi pratade med honom å fick välja resturang vart han skulle ätaXD

Lite bilder som jag tagit med mobilen( bilderna från kameran kommer nästa vecka typ)

KÖPT
-ett linne från Gina 99:-











-ett linne från H&M 98:-











Öronhängen från H&M 19.50:-








Å här är pengarabattlapparna jag fick








Å här en bild på mej tagen imorse i väntan på bussen:)











Bay Bay<33

3 kommentarer:

  1. gud va fin du såg ut i den vita klänningen :D <3

    SvaraRadera
  2. Haha:) DANKE<3 föresten jag kan inte kommentera din blogg:( har testat typ 5 gånger!!

    SvaraRadera
  3. I likie den vita också! =D
    Men Gud vad jag garvade åt alla killarna du skrev om! XD Lol!
    (Och ni tappade alltså inte bort Matilda då? XD)

    SvaraRadera