söndag 19 april 2009

Chilldag

Tjaa.. idag så ringde min klocka vid 8-.-' jag som trodde att jag satt den på 8.30... men där hade man visst fel å självklart så kunde man ju inte somna om heller! Så jag gick upp tog frukost å satte mej framför TV:n. Jag kollade på Rattatui(stavning?) XP å Mini's first time. Sen så klädde jag på mej å drog iväg till kyrkan(gudsttjänst) med Michaela:D Jag höll på att somna hela tidenXD


Nu har jag vart hemma några timmar å latat mej, måste städa mitt rum å packa upp allt från Åre!

En väldigt pinsam sak som hände idag: mamma ringde å vi pratade ett tag om allt möjligt. Men efter ett tag så frågade hon "vet du vad det är för dag idag?" jag funderade ett tag men kom inte på nått speciellt med idag. Då sa hon "det e min fördelsedag" OMG!!! hur kunde jag glömma det?! Jag bha "förlåt, jag hade glömt, GRATTIS!, såå pinsamt" :(XD hur kan man glömma sin mammas födelsedag?! Uuups:P

PS. Carro vilken affär var det du köpte dina pumps i?? (ska inte köpa samma, men jag hittade ju ett par snygga skor då ju, som jag vill köpa;D)

Bay Bay<3

2 kommentarer:

  1. Det var dinsko tror jag, du kan ju kolla på deras hemsida eller något om dom e där ;)

    SvaraRadera