lördag 11 april 2009

090411

Hej!







Idag så har vi åkt skidor igen, men det var sista dagen med Lena å Moa för dom åker hem imorgon!:( Men jag å pappa ska vara kvar en vecka för jag ska ju praoa här uppe:D Idag har det vart jättevarmt. Höll på att smälta bort för jag åkte i fleace och tjocktröjja..... Imorgon hoppas jag att det blir lika varmt för då ska jag ligga å steka med brillorna på trappan;)








Idag åkte jag Sveriges brantaste backe!!!! Fatta jag lixomXD Det var en svart halvppuckelpist, å pappa åkte den riktiga svarta puckelpisten:0 Det e Sveriges värsta backe!!!!! Sen har vi vart uppe på Åreskutan igen å det var jätteskönt att åka dom backarna för det var jättevarmt men blåste skönt! :D

Här åkte vi nerför Åreskutan:)







Bay Bay<3

3 kommentarer:

  1. Nice bilder =P
    Men cooligt att du åkte i den! Var det scary när man stod där uppe? =O Jag vet ju inte, eftersom jag aldrig har stått på ett par skidor (Som alla vet XD)

    SvaraRadera
  2. Braaaa Malin!!! <3333
    Saknar dig <33
    Vi får ta och styra upp nåt snart xD

    SvaraRadera
  3. Fixe: JAAA!! Det var jätteläskigt första gången.. då kasade jag på rumpan typ en tredjedel av backenXD Men andra å tredje gången så trillade jag inte ens!!:D

    Bella:Tack!:) Ja det får vi, jag ska ju vara kvar här en vecka till men efter det så....:D

    SvaraRadera