torsdag 9 april 2009

090409

Hej!
Idag har jag Moa å Lena vart ute å åkt skidor igen:) Först åkte vi till Årebackarna men sen så ville inte Moa åka där så då åkte vi tillbaka till Björnen. Där har vi åkt hela dagen, vi åkte på tåg alla 3 hehe det gick inte så bra för vi åkte alla åt olika hållXD så här slutade det...








Sen så fikade vi på Tyrolen å sen skojjade vi lite mer å åkte armkrok, tåg å sen så försökte vi åka baklänges:)








Efter det så åkte vi i "björnlandet" igen:D Det var jättekul å jag fick Moa att åka offpistXD på alla guppen å så... Fast det såg väldigt kul ut när hon stakade sej fram å plogade typ hela tidenXD Men du var jätteduktig Moa. Å jag kommer aldrig att glömma din min när du såg den där guppbacken brevid liftenXD







Här skiner solen nu och om någon timme så kommer pappa upp hit å då får jag "Breaking Dawn" *längtar*











Bay Bay<3

4 kommentarer:

  1. Nice bilder! ;) Skidor varje dag? XD
    Does it sounds freaky if I say; Jag längtar också efter att du ska få "Breaking Dawn"? XD

    SvaraRadera
  2. Tack:) Ja vi har åkt varje dag:D Å jag blir jättesur när vi åker hem eller sitter å fikar för längeXD vill åka hela tiden!!

    Nää.. jag e inte så förvånad över att du också längtar;) kanske till och med mer än jagXD

    SvaraRadera
  3. Ofta du blir sur om ni fikar för länge? XD
    Haha, ja, kanske mer än du XD *Obsessed*

    SvaraRadera
  4. Ja det blir jag typXD För jag vill åka HELA tiden jö!!!!;)

    SvaraRadera