fredag 10 april 2009

GLAD PÅSK!



Heej:) Glad påsk på er alla!!!




Idag har jag åkt skidor...Igen!!XD Idag var pappa med å vi har åkt i ÅRE
hela dagen:) Det var kul, vi åkte upp med kabinbanan till Åreskutan.

Det var jättelång kö och det var jättevarm att stå där i "skidutrustning"-.-

Idag har det vart varmt ute så jag åkte i täckbyxor och tjocktröjja:) Å så hade jag och Moa såklart påskfjädrar i hjälmen:D










När vi kom hem så mördade Moa å jag massa flugorXD Hela fönsterutan var full.

Vi har också fått ett STORT påskägg av min pappas faster:D med massor av godis!!!









Bay Bay<3

6 kommentarer:

  1. Ah, jag vill också ha påskägg idag! Q_Q Men nej, jag måste vänta tills imorrn.. =.=
    Snygga hjälmar ;)

    SvaraRadera
  2. HahaXD Tack... det var en kille som hade klätt ut sej till påskkärring å åkte omkring på snowboard i alla backar X'D

    SvaraRadera
  3. No way! Det måste ha sett freaky ut XD

    SvaraRadera
  4. HahaXD det gjorde det fast jag han inte ta kort:( han åkte så snabbt!!

    SvaraRadera
  5. Fan va läskigt att åka den där backen :'o Skulle ALDRIG vågat xD

    Najjjsa hjälmar :'P

    SvaraRadera
  6. HahaXD Jo det skulle du nog om du testade:) Jag trodde att jag skulle dö när jag stog högst upp men nu åker jag den varje dag:P

    SvaraRadera