fredag 3 april 2009

PÅSKLOV!

Tjohoo...! Nu e det Påsklov:D
hela 3 veckors ledighet från skolan, kan det bli bättre?!;)

Föresten..... GRATTIS CARRO<3!!!! på din 15-års dag:D

Idag har vart en najz dag, började morgonen med att rocka loss med Andis,Angelica å Fixe i musiksalen :), hade typ glömt hela låten:/ Haha...faan vad kul med elgitarren vi hadeXD
Sen hade vi engelska, när man gjort klart sin uppgift så fick man ta en bok å läsa den, jag Bella Angelica å carro hade jättekul!! carro läste asfort, Angelica aa du visste typ aldrig vart du var någonstans, jag fattade inget av det jag lästeXD Men bella slog faan prisetXD Hahaaha... alla började efter henne men läste om henne, det tog typ lika lång tid för henne att läsa ett stycke som det tog för oss att läsa 1 eller 2 sidor!:)

Sen påskpysslade vi resten av dan:) Kuul, fast mina kycklingar blev lite cpXD sen så fick vi sluta tidigare men jag å Fixe väntade på skjuts, vi satt å kollade vad molnen såg ut som heheXD fett kul det var med pistolen:)


Aja.. nu har jag vart hemma ett bra tag. Jag har legat å läst(ECLIPSE) ute på altanen, Åååå så soligt å skönt det var... ett tag, men sen blåste det å jag satt invirad i en filt:)

Jag på altanen med brillorna på :D









Bay Bay<3

4 kommentarer:

  1. Sluta mobbaasss!!! Jag hatar engelska xD , jag kollade faktiskt på vad alla andra gjorde ^^
    Anna sa att jag inte kunde döma boken efter 4 sidor xD

    PÅÅÅSSSKLOOOVVV!! <3333

    Älskar dig!!

    SvaraRadera
  2. Lol, pistolen, ja! XD Och alla de andra sakerna.. XD Det lät som ni hade kul när ni läste "Go Ask Alice" XD Jag läste ju "Dr Jekyll And Mr Hyde".. Och Koski hade "Charlie & The Chocolate Factory"! XD
    Mysigt med lov ^^
    Btw, nice bild =P
    Var är du i "Eclipse" nu då?

    SvaraRadera
  3. Bella läste något långsamt haha xD
    Najjs bild ;)

    SvaraRadera
  4. Bella: haha.. men det var kuligt iallafallXD
    Fixe: Ja vi hade JÄTTEKUL!... jag är på kapitel 17, ska beställa "braking dawn" nu:)
    Carro:Tack:)

    Kram på er alla å ha ett bra looooov<3:)

    SvaraRadera