söndag 26 april 2009

Stan å tjejkväll

Tjaa:) Igår så åkte Jag, Matilda, Carro å Andrea in till stan. Efter ett tag så kom Sabbi så vi gick med henne oxå:P jag köpte bara massa saker som jag inte skulle... 2 linnen, skor, leggings, nagellack, mascara å present till Andrea(fast det skulle jag);)

jaaa.. här kommer lite bilder från stan å vad jag köpte...

Sabbi vid fontänen













Carro fiin










Linnena..













nagelack, mascara









Skorna:)










Sen så åkte alla hem till sej å sen träffades vi hos Andrea, TJEJKVÄLL!!!!:D bella kom oxå dit då:) Vi skojjade, dansade, fotade, åt godiiiis, chips å drack Massor med läsk:P Vid 12-2 nån gång så somnade Bella, jag fattar fortfarande inte hur du kunde sova när vi hoppade omkring å spelade HÖG musikxD
Vi andra flummade runt tills vi somnade vid 4 tiden:P Bella hade då somnat å tagit upp hela madrassen så Andrea fick sova i en av sofforna å jag å Matilda fick dela på en madrass xD

Sen så vaknade vi vid halv 11. å då åt vi "frukost", godis, läsk å chips:P Sen har vi typ lyssnat på musik å flummat lite till å sen så åkte Bella, jag å Matilda hem! DET HÄR MÅSTE VI GÖRA SNART IGEN!!!:D

Lite bilder från kvällen (tog nästan inga för kameraminnet var fullt å mobilen tar inga bra bilder)

Här sov vi..










Matilda, Andrea, Nallen:P










Nu sitter jag här hemma, Emil å Patrick e här *suck*, måste göra läxor å städa mitt rum men jag vill vara ute i SOOOOLEN!!!!B-)

Bay Bay<3

5 kommentarer:

  1. det va kul<3

    MEN MAAAAAAAAAALIN! BILDEN PÅ MIG ._.
    du kunde väl ändå cenuerat munnen ppå mig iaf :__:

    SvaraRadera
  2. Näää, du e jättefiin på den bilden<3333

    SvaraRadera
  3. Hahah du ville faktiskt inte dansa malin xD vi bara hoppade xD

    SvaraRadera
  4. Haha xD jag vet:P men det behövde väll ingen få veta XDhaha

    SvaraRadera
  5. ahmen guuud, min första kommentar xD usch på meej xD

    Men de var askul den dan, pussisar <3<3

    SvaraRadera