onsdag 1 april 2009

Du å Jag<33

Hej:)

Idag så var Moa å jag ut på en joggingtur, hehe faan vad kul vi hade flamms, skojj, DÖD(haha förklarar sen) å StolenXD haha å Moas lilla kisspausXD

jaa, det var ju egentligen meningen att vi skulle jogga de 4 km, men inte! Vi stannade överalltXD Haha å bollen vi hittade;) den lekte vi i ån medXD Å sen har vi planerat allt dumt vi ska göra i sommar:D Nu till DÖD-saken:) Jo när vi kommit mer än hälften så satte sej Moa på ett berg vid vägen, medans jag la mej över hela vägen å solade:) hehe.... sen efter ett tag så kom det en joggare å sprang förbi mej(han måste trott jag var dum) Hahha faan vad vi garvaXD
Sen hände massa mer saker under vår mysiga lilla syskonpromenad :)

Jag vet inte hur jag skulle klara mej utan dej MOOOOA<33 du betyder massa!<3

Kärlek till min Bästaste bonussyrra!

PS: Jag köpte ett halsband idag:) (har ingen bild) Silvrigt med ett körsbär på Guldfynd 69:-

Bay Bay<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar