fredag 24 april 2009

Min konstnärliga sida..

..har jag upptäkt idag:P
Idag på praoen så fick jag måla, asså på "riktigt" , med målarduk å riktiga färger å grejs:) Det var jättekul. fast det tog lång tid, när den har torkat i någon dag så ska jag komma tillbaka så dom ska sätta upp den på en ram. :D

Här satt jag å målade min tavla:










Å här är mitt vackra konstverk klart:P













Nu har jag precis kommit hem, måste igentligen göra läxor men det blir antagligen bara(som alla andra dagar) Msn, Playing with fire och slappa i solen:P

Bay Bay<3

3 kommentarer:

  1. Torkat i någon dag? =O Ofta!
    Haha, läxor kommer sist. Alltid =P

    SvaraRadera
  2. * ja, det eju riktiga färger så det tar typ aslång tid att torka:P
    *hehe.. Ahaaa jag har; Hkk-läxan, No.provet(vg/mvg), Spanskan(halva) kvar:S

    SvaraRadera
  3. Jag har halva spanskan och hela No:n kvar ;)

    SvaraRadera