måndag 13 april 2009

Min dag

Hej! Idag gick jag upp 07.30! Tidigt jag vet men liftarna öppnar vid 9.00 å då vill man vara där innan alla kommer å det blir JÄTTElånga köer! Idag så testade jag dom nya skidorna (som var 15 cm längre) Å det kändes jättekonstigt i början men nu e dom perfektaXD Så vi har köpt dom plus ett par pjäxor:) Här kommer bilder på mina nya skidor på Andreas å Fixes begäranXDhaha










Idag åkte vi upp till Åreskutan, igen, men när vi kom upp så såg man ingenting typ...det var jättedimmigt å blåste. Å efter ett tag så började det att snöa:( NEJ!!! Det var iskallt!








Men sen när vi åkt ner till dom andra backarna så kom solen fram:DVi stannade å åt på en resturang i backen, jag åt Pizza:) det var jättegott. men efter det så var vi så trötta i benen att vi åkte tillbax! Föresten så trillade jag inte en enda gång idag:D

Nää.. nu kan jag inte sitta å skriva mer för jag måste börja på NO-hemprovet!!
Bay Bay<3

2 kommentarer:

  1. Wow. De där skidorna var snygga! =D
    Niceisha bilder ^^
    Jag har inte heller börjat på NO-provet.. Inte ens G-frågorna än XD

    SvaraRadera
  2. Danke:D Jag har gjort alla G-frågor utom en men typ inga VG eller MVG frågor!! Fattar noll!

    SvaraRadera