söndag 5 april 2009

på väg...

Hej hå.. Nu e jag Moa å Lena på väg till Åre:)
Vi har åkt i ungefär 5 å en halv timme, så långsamt det går men det är det värt när vi kommer fram!!

Pappa å sylvester kommer upp på Torsdag( då får jag "breaking Dawn"!!!) Gud vad jag längtar, får bara läsa ett kapitel om dagen i Eclipse så att den inte ska ta slut innan den kommer:(XD har läst 9 kapitel nu utan att sluta så jag e helt inne i boken å vet inte om jag kan hålla mej resten av resan!?! Jag e lixom mitt i Fajten!! Å Viktoria har precis dött!! Å herre gud vad jag blev arg när Jacob å Bella kysstes! Aja nog om detXD

Imorgon blir det skidor:D Läääängtar!!

Bay Bay<3

3 kommentarer:

  1. Haha jag blev också ass arg när jakob och bella kysstes xD

    SvaraRadera
  2. *Sätter i halsen av upphetsning och börjar hosta som en galning*
    Jag vet! Jacob, han liksom- Kyss- Meh- Åh! Gr.
    Och Victoria! Ahh! She's dead!
    Och Edward tar det så försiktigt <3 Lol XD
    Jag tror Seth är ganska söt ^^

    Let us know when you've read the first chapter of "Breaking Dawn" =D

    SvaraRadera
  3. Mmmm... ni får veta lite mer i kvällens inlägg:P XD

    SvaraRadera