onsdag 15 april 2009

Prao-dag2

Tjaa:) Idag började jag dagen med att göra ca:60 pannbiffar:P Å jag var tvungen att ha på mej världens töntiga mössa(hygienens skull)









Sen har jag fått göra chokladbollar igen, fast det fanns inget pärlsocker upptäkte vi sen så det blev bara helt bruna chokladbollarXD Det var inte samma personer som jobbade idag, dom som jobbade i köket(Ville å Alex) var jätteroliga och snälla:) Och sen så har jag fått dela ut massa mat, plockat in resterna, med en hand idag..Uuuu skills...:P Och så har jag fått dukat för middagsgästerna och sen sopat golvet å städat deras skrubb-.- XD. Å jag e väldigt stolt över mej själv att jag inte tappat ett enda glas i golvet ...än!!;) Sen så stog jag å vikte 200 serveter idag oxå-.-'XP

Idag så åt jag dagens lunch(pannbiff,potatispurre, lingon + löksås) Såååå gott det var:D Det e en stor fördel att praoa på en resturang, man får (gratis) Hur god mat som helst, å jag får välja vad jag vill:D









Idag så fick jag välja om jag ville sluta vid halvtvå eller vid tre, jag stannade till tre för det var så roligtXD haha... det trodde jag inte att jag skulle göra friviligt:P
Idag kom chefen fram till mej å sa att jag fick börja vid 5, på kvällen, på Torsdag å fredag så att jag hinner åka skidor på dagarna om jag ville :D Klart man sa JA!XD Fatta sjyst chef:P


Nu när jag gick hem från praoen så var det tipspromenads frågor på vägen, jag läste två av dom, På den ena stog det: vem är gladast? 1.Johanna X.Anne 2.Madde, och på den andra: Vem är störst i käften? 1.Steen X.Knut 2.Lars.... Hahha X''''D vad e det för frågor??!!!!

Bay Bay<3

4 kommentarer:

  1. Okej, vi tar ett stycke i taget här nu ;)

    *Töntig mössa =P Varför tog du inte en bild av den? XD
    *Haha, nä, du har inte tappat någon tallrik än XD och hur var det att städa skrubben? =P
    *Ja, asschysst chef!
    *Nice frågor. Jag gissar på Lars XD

    SvaraRadera
  2. Svar för varje stjärnaXD
    *haha.. jag tänkte göra det men kocken stog å kollade på mej hela tiden så det kändes lite pinigt att ta kort:P
    *det var ok;)
    *jepp hon verka najz
    *HahaXD jag gissar på steenX'''''D

    SvaraRadera
  3. *Haha, nä, ofta kocken kollade på dig? XD
    *Really? När jag skulle in på toan för att tvätta händerna idag (hade letat bland kladdkritor XD), då råkade jag gå in i skrubben ^^' Men det stod inget på dörren! XD
    *Lol =P
    *Ofta "Steen", men två E:n? XD

    SvaraRadera
  4. jepp.. Steen med två ee:nXD

    SvaraRadera