tisdag 7 april 2009

090407

Tjaaa:)
Dom 2 senaste dagarna har faan vart dom roligaste på länge:D Minns ni Marcus?!.... gick i skärgårdstad men slutade i 5:an, aa iallafall så var han en av dom som kom hit å sov här! Sen var det Victor som går i Moas simmning å hans småsyskon.
Det här var första gången jag träffade nån av dom men det var faan som om vi vart kompisar sen längesenXD

Idag har vi åkt i Årebackarna hela dagen, skitbrant men kul:D Å puckelpistarna ska vi inte ens prata om,hehe, trilla många gånger där kan man ju säga!!
sen när vi gick hem från backarna, så gick Victor å Marcus å putta ner mej i dikena hela tiden-.-(snön var upp till midjan) å så höll dom på hela vägen hem,det tog typ en halvtimme/timme för mej, Marcus å Ludvig(viktors brorsa) att komma till stugan, medans Moa å Victor kom dit på typ 15-20 minuter. Hehe när vi kommit halvvägs så kom jag på att det var jag som hade nyckeln in så Moa å Victor fick sitta ute i snön å vänta på ossX'D

Sen har vi vart inne å spelat guitarrhero å Marcus har bevisat att hans humor verkligen SUGER!!!xd han visade massa "roliga" klipp på youtube, dom söögXD haha... man garva för dom var så dåliga!!:D

Haha här e Marcus i Moas sovtröjjaXD....













Sen så har han å jag å Victor suttit å spelat krigsspel å bubbletrouble på datanXD inte likt mej men......

Tuvärr var dom tvugna att åka hem idag istället för imorn:( men vi ska göra om det här snart så, det ska bli kul.:)

hehe.. ja det har vart min dag:D Hur har er vart?!

Bay Bay<3

2 kommentarer:

  1. Du orkar nog inte lyssna på hela min dag, Malin XD Aja. Niceish inlägg! Snygg Marcus var i tröjan, lol XD
    Men du, jag hade velat se dig trilla i diket =P

    SvaraRadera
  2. hahaXD visst var han!!
    ja, du jag har trillat i diket massa gångerXD men jag ska se om jag kan sno nån bild från Moa på detXD;)

    SvaraRadera