onsdag 8 april 2009

090408

Hej!
Idag så åkte Jag å Moa inte i Årebackarna:( det var helt isigt där, så vi fick åka i björnenbackarna!
Vi hade jättekul å försökte lära oss olika trix på skidornaXD vi höll hand, åkte på en skida, åkte baklänges och tåg, och så försökte vi snurra i luften, hehe det gick inge bra alls att snurra, vi bara trillade hela tidenXD













Sen så åkte vi i "björnlandet" då åker man i skogen å så e det massa björnar å sånt där:D jag(försökte få med Moa oxå, men det gick inge bra) åkte off pistXD det var massa gupp å träd å sånt så det var jättekul men läskigt. Moa fastnade i ett trädX''''D















Ja å sen när vi åkte i ankareliften så skulle vi försöka att byta plats mitt iXD(fråga inte varför);) jag hoppade av men höll i mej i liften, medans Moa skulle gå under"pinnen" å sen ta min plats så jag kunde hoppa på igen på hennes plats, men det slutade med att vi båda hängde i varsin hand å skrekXD tillslut så trillade jag av å då hoppade Moa efter mej!!

Sen i slutet innan vi gick hem igen så åkte vi i barnens snowpark:D det var jättekul med massa gupp å reilarXD(fast jag å Moa vågade då inte åka på reilarna, men ändån)XD






haha... XD vad fint jag åker!(åker inte seriöst)



PS. igår så stukade jag min tummeXD:(

Hoppas er dag vart lika rolig som våran:D

Bay Bay<3

4 kommentarer:

  1. Alright, eran dag har då vart mycket mer händelserik än min XD Lol!
    Gud, ni verkar ju ha värsta cirkusen där nere, du och Moa =P
    Nice bilder ^^
    Btw, du stukade vänster tumme va, eftersom att du kunde messa? XD

    SvaraRadera
  2. Åhhhhh jag är fett avundsjuk :( Förutom de där med tummen xD
    :D
    Fina bilder!! hälsa moa :)

    SvaraRadera
  3. FIXE: Nä det var faktiskt höger tumme:( jag stukade den mitt i en backe å var tvungen att åka med den resten av dagen å det var lite svårt att hålla i stavarna då!XD Men det har blivit bättre, så jag kan smsa endån:D

    ANDREA: haha tack:) Moa hälsar tillbax!

    SvaraRadera