tisdag 14 april 2009

Prao-dag1

Tjaa! Idag var min första praodag, jag praoar på Carin's krog i ÅRE. Jag började 10.00 och slutade 14.40! Först när jag kom så fick jag ta på mej en ful röd långärmad tröjja!!Ucsh, och ett förklädeXD
Jag har fått torka och sopa golven, gjort chokladbollar:P, delat ut mat(var tvungen att bära med en hand:S), torkat bord, diskat, plockat bort glas + tallrikar från borden idag! Det var faktiskt ganska kul, även om det inte låter så;) CHokladbollarna var jättekul att göra:P Fats dom blev helt cp..buckliga och inget pärlsocker fastnadeXP Sen när jag skulle dela ut en dagens lunch så blev det lite pinsamt: Den var så där fint upplagt ni vet, som att allt låg som i ett torn och när jag skulle dela ut den så trillade allt ihop i en klum i mitten av tallriken:/ å han som fick den bara glodde på den .hehe. Uuupps!

Jag fick lunch där, jag åt Pasta carbonara. MUMS säger jag bara:) Å dom(2 killar) som jobbade i köket var jätteroliga:P Dom kom fram till mej å bha"tjaa, känner du Carin eller?" (Carin är deras chef) då sa jag "nää, men min pappa" Å dom ba "soft" HahaXD

Nu ska jag fortsätta med min NO-hemprov och börja på mi Spanskaläxa:/ *pust*

Bay Bay<3

4 kommentarer:

  1. Jag har inte börjat på någon läxa än. Jo, HKK:n XD
    Men du, din prao lät ju asnice! Jag kommer börja 8 varje dag och sluta mellan 1 och 3 =P

    SvaraRadera
  2. Soft xD <33

    Hoppas du har det nice för de har jag xD

    SvaraRadera
  3. Fixe: Jag kan inte göra hkk-läxan, tvättmaskinen e typ 100 år gammal här :S XD

    Bella: Jepp det har jag;)

    SvaraRadera