söndag 12 april 2009

Regnoväder

Hej! Idag så åkte Lena och Moa hem vid ca 11.00. Så jag å pappa hade bara halvdag i backen! Å det började såklart att småregna direkt när vi kom fram-.- Å så har det bara bllivit mer och mer hela dan!!
Men det har vart jättekul iallafall:D Jag har nästan inte trillat alls å jag kan åka på alla puckelpistarna:)!! Å så slipper jag att ha hjälm. YES!! XD
Efter vi hade slutat att åka skidor så åkte vi ner till torget å så fick jag en Jacka, T-shirt och ett underställ! Kan behövas om det fortsätter att vara sånt här väder;)
Sen så har jag vart å bytt mina skidor till ett par längre, om jag tycker om dom så ska vi köpa dom:D!!!
När vi skulle ta skotern hem så startade den inte-.- så där stog vi i spöregn, helt våta å trötta med massa kassar å mat å försökte få igång skotern. Det tog säkert 20 minuter innan den gick igång! Så nu hänger alla våta kläder i hallen å jag hoppas verkligen att allt hinner torka tills imorgon!

Här e min t-shirt...







En bild jag tog imorse.hahaXD vet inte varför jag lägger upp den men men...








Bay Bay<3

7 kommentarer:

  1. Åh du får lägga upp bild på skidorna :P

    Fett snygg bild på dej :)

    SvaraRadera
  2. Okej:)Jag kan ta en bild på dom idag!

    HahaXD Tack:D

    SvaraRadera
  3. Aw, poor you =( Men som Andis sa, du får lägga in en bild på skidorna sen, så får vi se om jag ser någon skillnad XD
    Cute bild ^^

    SvaraRadera
  4. Skillnad på vad?!

    SvaraRadera
  5. Uh, skidorna. Duh XD

    SvaraRadera