onsdag 29 april 2009

I'm on my way..

to Kalmar! Nu har jag precis satt mej på bussen till Kalmar, jag kommer att komma fram vid ca: halv 9.... *suck* typ 6 timmar -.-'
Idag så har vi vart å simmat med klassen, klädsimm:P det var askul å jag höll typ på att drunkna för jag blev så tungXD Sen så skulle vi göra långdyk under vattnet (12 m klarade jag), å djupdyk:D

Här inne i stan e det typ redan sommar: träden å gräset e grönt, folk sitter ute i bara linnen i solen å myser, så när jag kom in till stan så så satte jag mej med en daimglass å njöt:P

Bay Bay <3

3 kommentarer:

  1. härligt! ha det bra i kalmar sötnos

    SvaraRadera
  2. Precis som Jocke sa XD
    Vad mysigt du hade det då =P

    SvaraRadera
  3. Matilda: ja du med<33333333333
    Fixe: haha.. jag vet-.-XD

    SvaraRadera