torsdag 2 april 2009

Ämnesdag

Hej Hopp!

Idag har det vart ämnesdag:) Alla var i varsin klass, jag var i Alen, å sen så fick man gå iväg på sina "tider"..... Först när vi(jag, Linnea, Felicia, Judith å Angelica) kom så hade vi morgongympa XD Sen så gick jag iväg å gjorde ett spanskaprov i typ 20 minuter å när jag kom tillbax så satt alla å pysslade. Dom gjorde kycklingar av gula kottarXD En gjorde heeeeeelt fel, hihi, såg lite roligt ut!
Sen efter pysslet så var det lekdags:D Vi spelade kort, jag å Angelica ägde barnen HAHA. Sen så spelade vi ett musspel, byggde torn. Sen så var det lunch å sen så fick vi gå! Jag hade "tider" kvar så jag slutade 13.15.
När jag kom ut på skolgården så kom Hanna å Anna(på alen) springandes å kramade mej å massa. Dom ville att jag skulle vara med på spindelkull! *garvar*XD Sen kom det bara fler å fler ungar å pratade å frågade allt möjligt...-vart ska du?-Har du båt?- Hur många läxor har du?. Å sen så råkade jag säga att det var Lena, min låssasmamma, som skulle hämta mej Å då blev det ännu mera frågor-.- -Hur ser hon ut?- varför skiljdes dina föräldrar?-Vart bor hon?-Varför ska hon hämta dej? Åhåååå så jobbigt det var... fast lite kul!:)

Sen så kom Lena å när jag gick till bilen så följde alla barnen med å skulle se vam hon var XD Jag tror Lena blev lite shockad när jag kom där med massa småbarn hängandes på mejXD


Snart är det påsk!
Så nu har jag påskpyntat huset:D


bay Bay<3

2 kommentarer:

  1. Lol, du hade bergis 100 ungar efter dig XD Alla i 1B dissar typ mig och älskar Barro och Elin XD Lucky me.

    Btw, I like what you've done with the blog! =D Looks nice!

    SvaraRadera
  2. HihiXD
    Yahe, det var därför jag gjorde det:D (med bloggen)

    SvaraRadera