fredag 17 april 2009

Prao-dag4

Hej!! Idag så började jag 17.00, igen. VI hade tänkt att åka skidor på dagen innan jag började men när vi vaknade så var det storm! Å så snöade det:( Jaja.. så jag tog en varm dusch å sen så packade jag mina saker(vi åker ju hem imorn) ås en har jag suttit å läst Breaking Dawn några timmar:D Sen vid 4 tiden så åt jag lite å sen så åkte vi ner till resturangen.
Idag har jag inte haft så mkt att göra, mest plockat av bord å så. Han som "tog hand om" mig kallade mej lilltjejen! XD Haha... han bha "lilltjejen ger du mej telefonen", "fyller du upp godis lilltjejen", "vad vill du göra nu då?lilltjejen" :P det va lite roligt!!!
Sen när det verkligen inte fanns något att göra så fick jag göra min egen pizza:) Han "pizzagubben" visade mej hur man gör en riktig pizzeriapizza!:D Den var lite konstig, liten och kantigå absolut inte lika fin å rund som hans:/XD

NU har jag precis kommit hem från praoen, ska spela playing with fire på hamsterpaj nu:P Har blivit beroende av det och bubble troubble(varför skulle du visa mej dom 2 spelen Marcus?!);P


Bay Bay<3

2 kommentarer:

  1. "Lilltjejen" XD
    Du, jag gillar den här meningen: "ås en har jag suttit å läst Breaking Dawn några timmar:D"
    Wohoo! XD

    SvaraRadera