torsdag 16 april 2009

Prao-dag3

Tjaba tjena hallå!!!XD
Idag så ringde min klocka 8 men jag pallade verkligen inte att gå upp eftersom att jag hade sovmorgon, så jag låg i sängen tills 9. Sen så har jag suttit å läst Breaking Dawn!! Å herregud säger jag bara..Fixe du vet:P
Sen vid 12 så åkte vi upp till åreskutan för att åka skidor, jaa man såg verkligen INGENTING, det va faktiskt lite scaary när man stog högst upp på branten å inte såg nått!! Jag tog en bild så ni skulle få se:)XP











Sen vid 5 så var det dags att åka ner till reaturangen, idag har vart likadan som ågår typ, Vikt 200 servetter till-.- Runt 8 så var jag jättehungrig så jag fick sluta och välja vad jag ville äta, tog en pizza;) Gooddy gooddy..... Sen så kom pappa ner å tog en kaffe å så satt vi där ett tag. Det var en urgullig kille som satt å sjöng å spelade gittar;)

Här är lite bilder på mej... hade lite tråkit med webcamen så jag fotade lite flummit!:P



(tryck på bilden så ser ni bättre;





bay Bay<3

4 kommentarer:

  1. Haha, I do know =P
    Oh my God, jag asgarvade åt bilden du tog med webbkameran XD Haha! Den ljusgröna: Nice XD
    Men tell us about the guy, var han bra på att sjunga? =P

    SvaraRadera
  2. Haha..XD Ja han var asbra:P fast hans ansiktsuttryck såg lite cp ut när han sjöngXP hehe det går intre att förklara men du skulle sett!!!

    SvaraRadera
  3. Vaddå, sjöng han så starkt att han fick någon skum min? XD

    SvaraRadera
  4. NäXD men han såg så....hmm...besvärad(?) ut när han sjöngXD han var där igår igen<3:P

    SvaraRadera