onsdag 25 mars 2009

Tjaa

Tjaa...

Idag så hade jag sovmorgon till 8 SKÖÖÖNT!! :) På spanskan så gjorde vi hörövningar:/ lite svårt i början, jag fattade typ inget av vad dom sa, men sen blev det bättre. Å sen så var det ju det där Matteprovet oxå... ja jag hade ju då inte jobbat särskilt mycket med det kapitlet å så hade jag glömt övningsprovet i skolan:/ så jag får se hur det gick:) Jag får i allafall G tror jag!!:D
Jag har vart jätteglad idag:) vet inte varför, kanske vädret, men jag har lixom känt mej jätteglad hela dan!! Idag fick vi sluta en halvtimme tidigare:P jag å Elin behövde vänta ett tag på skjuts så först så gick vi till killarnas gympa ett tag å pratade sen tills Elins pappa kom. Jag trodde att jag skulle behöva stå å vänta i evigheter på taxin men den stod redan där:)

Vi har oxå precis vart å hämtat vår nya TV:) En 40 tums LCD TV!! Tjohoo.. fast vi måste bygga å mublera om rätt mycket i vårt vardagsrum för att den ska få plats å så hehe... så jag å MOa har precis tömt bokhyllorna!

Idag så pratade Pia om prao, vi fick massa lappar å varsin "brors/knapp" (vet inte vad det
heter) TÖNTIGT!!







Ha det bäst

Bay Bay<33

2 kommentarer: