onsdag 18 mars 2009

promenad

Hej:)

Idag på SO:n så gick vi på promenad! najs men KALLT.... när vi hade gått ett tag så upptäkte vi att vi inte visste var Mats varXD Så vi vände för vi trode att han gått tillbax:/ Jag,Fixe,Andrea å Koski kom lite efter, vi flamsade, pratade å fotade å tittade på allting vi såg!! :D Det var jättekul. När vi kom fram till skolan så satt redan alla å åt lunch!!
Sen på svenskan så upptäkte jag att jag glömt alla bilderna till Elins å mitt grupparbete:/ så vi kunde inte göra något. Ooops!
Sen på gympan så körde vi "bort med bollen", Det var jättekul:)

Här är lite bilder
En av bilderna vi tog på promenaden....











Andis ute på typ ett avloppsrör:)









Åååå så lilla jag, asglad!?!!heheh











Puss å kram<33

5 kommentarer:

  1. Nice bilder, Malin! =D
    Det såg ganska kul ut där du hade skrivit "Jag, Fixe, Andrea å Koski" XD

    SvaraRadera
  2. Hahha:) varför då rå??

    SvaraRadera
  3. wee coolisch bild på mej va? xD

    söt bild malin :P

    koski åt barr :'o stackars hans mage xD *missbrukasmilysar*

    SvaraRadera
  4. Nääää va gulligt! Synd att bilderna är så små dom e söta o skit snygga :D
    saknar er :(

    kraaaam <3 *gråt*

    SvaraRadera
  5. HahhaXD jag vet, Barr lixomXD Men men....
    STuffi du vet väll att du kan trycka på bilderna så blir dom stora!!!
    Sakknar deeej otroligt mkt<3333

    SvaraRadera