tisdag 10 mars 2009

Misslyckad dag

Hej. Idag har inte varit en så särskilt bra dag:( Först så när jag vaknade så var det helt VITT ute!..hmphf...Det betyder blött, kallt å halt. Å då så kommer inte min skoltaxi fram så jag får gå sista biten på morgonen och hem!! -.- Å för det andra så var det provfilmning idag klockan 11.00 för filmen "tusen gånger starkare" på vår skola, å så satt dom i min klass, plus jag, som ville provspela på en rad å så skulle rollsättaren filma oss när vi sa vad vi hette, vårt telefonnummer, hur långa vi var å så skulle vi ställa en fråga till henne. Å feg som jag e så ville jag såklart inte när kameran kom fram!:( visst jag blev jättebesviken på mej själv men så tänkte jag att om jag inte vågar sitta med typ halva min klass å säga det så hur skullle jag kunna vara med i en långfilm då?! xD

Jag har fortfarande inte hittat mina nycklar så imorse så fick jag knippsa mitt lås:´(

Kram Malin<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar