måndag 16 mars 2009

Suck....

Hej. Idag så kom jag till skolan 08.50 men när jag kom till slöjdsalen så stog det en lapp " stellan sjuk slöjden inställd", då kom Anna å sa att jag hade sovmorgon till 10.30 för slöjden var inställd men att hon hade ringt till alla i min grupp men hade glömt mej. SUCK. Ahaaa... så där satt jag i en och en halv timme å väntade på att jag skulle börja -.-!! Jag var med Bella, Carro å Matilda på deras bild på morgonen, haha.. er musikvideo kommer verkligen att äga xD!!!

Aja sen så hade jag SO, lunch å sen på engelskan så gick jag å övade till berga med Andrea, Angelica å Fixe:) Sen så hade jag gitarr, Fattade typ ingenting xD

Sen så när jag kom hem så kollade jag på en prinsessas dagbok 2 xD, övade på No:n å åt en JÄTTEGOD macka!!

Här är min macka....(jag har gjort den helt själv;D)









Puss å kram<33

2 kommentarer:

  1. Heeej :D
    oj, jag visste inte att du hade en blogg :O
    jag har också bloggat igen :D ser helt sjuk ut o.O (asså min blogg, det går ju inte att ändraaaaa :()

    Jag saknar diiig as mycket malin :( hoppas vi träffas sanrt igen.
    kram & puss Nicole <33

    SvaraRadera
  2. Hehe:) Ja jag har en blogg!!!

    Saknar dej grymt mycket<3333333333333333333333

    Massa kramar Malin:)

    SvaraRadera