tisdag 3 mars 2009

Båtmässa

hejsan:)

idag har jag vart i skolan:) fast jag fick lite kramp i magen lite då å dåxD... Aja iallafall så hämtade pappa mej efter skolan å så åkte vi till båtmässan!!! Först så gick vi runt i "köpdelen" å vi köpte en tavla, kuddar å en BASTU!!! :D Najzzz...! Sen så åt vi, vi åt biff, pommes, bearnesås å tomatsallad, Yummi;) Sen så gick vi å kollade på båtdelen 8) Jag blev som besatt av alla lyxbåtar.. å ville ha allihopa;) men efter ett tag så blev jag faktiskt helt nerkärrad i en forbina 40 cc<33 den kostade 4 miljoner:S hehe... skulle ALDRIG ha råd med den.. men det e ju bara att börja spara så får vi se xD Aja nu har jag iallafall massa med brocsyrer å bilder av alla lyxbåtar på typ hela mässan i mitt rum:) Först ville jag ha en princess v 48, den var typ dyrast av alla... men det fanns inte rum för alla i familjen:( (måste ju tänka på dom lite oxå) jag å moa hade fått ett rum med tv, dusch, toa å garderob. Pappa å lena likadant fast dubbelsäng och utan tv. Fast det fanns ingen plats för min brorsa, så först så tänkte jag att han kunde få tälta xD!! men sen så hittade jag min Forbina 40 cc<33333

Min båt.....




Massa kramar Malin<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar