torsdag 26 mars 2009

Oooooo vad skönt XP

heeej:) Nu har jag å Moa precis kommit in från en sköönisch bastukväll:) Lite sent jag vet, men det var så skönt att vi inte kunde gå därifrån försen nu. Det var 70 grader varmt!! Så nu har pappa å Anders(moas morfar) precis gått ner för att börja sin bastukväll, hehe den blev ju lite försenad pga oss! XD

Imorrn drar jag till min mama i Kalmar:) Så ni kommer inte höra av mej förens nästa vecka..... Internet har pajjat där :(

Ajja nu måste jag sova... ska upp 06.15 imorrn. PALLA!!!

Bay Bay<333

2 kommentarer:

  1. Aw.. Men vi syns ju på måndag sen igen! XD (Det gör vi va? O_o)
    Glöm inte att läsa "Eclipse"! =D (Som om du skulle kunna glömma det XD)

    SvaraRadera
  2. Nja.. inget av det där blev ju riktigt av :( jag var inte iskolan på Måndag å jag har bara läst jättelite Eclipse (sjuk som jag vart)

    SvaraRadera