måndag 2 mars 2009

Hemma från skolan

hejsan. Idag vaknade jag 06.55 av att jag hade obeskrivligt ont i magen... jag försökte först somna om men det gick bara inte. Jag gick upp på toa å sen väkte jag pappa å sa att jag hade jätteont i magen. Då gick han upp å gjorde iordning en ipreen till mej å sen en macka. Men när jag tagit en tugga av mackan så spydde jag:S så jag drack upp min ipreen å la mej i soffan. Pappa ringde å sjukanmälde mej. Ja där låg jag i soffan å nästan skrek för jag hade så ont, men efter någon timme så somnade jag. Sen så vaknade jag runt 11.00 å då var jag jätte hungrig, hade ju inte ätit något som jag inte spytt upp, så då åt jag en macka med smör på. Sen har jag legat hela dan i soffan å sovit å målat.

Hoppas ni haft en bättre dag:) Kram Malin<3

2 kommentarer:

  1. Ah, stackars dig, Malin =( Saknade dig i skolan idag..
    Hope you'll get better soon!

    SvaraRadera
  2. aww...^^ Jag kom ju idag<3

    SvaraRadera