söndag 22 mars 2009

Shopping,mormor,new moon

Heeej!!

detta blir ett inlägg om hela min helg:)
Först så åkte jag å pappa in till stan för att äta middag, vi åt på resturang SOFT, (hahaXD vilket namn) Jag åt biffstek med pommes:) YAMMIE
Men innan vi åt så köpte jag ett parjeans, en tjocktröjja å ett linne:) .........










Sen så släppte pappa av mej hos min mormor å morfar vid typ halv8! Vi pratade å blablabla... Sen så läste jag NEW MOON!! Jag var där hela helgen, läste typ ibland medans jag försökte vara socialxD hehe gick inte så bra(det var såååå spännande)

Å jag vill nu meddela er alla söta att jag läst ut NEW MOON idag(på engelska) :D STOLT;)

Jag ska snart äta å sen så ska jag beställa ECLIPSE:) längtar tills den kommer... men jag vet inte om jag klarar mej tills onsdag:(:S(det tar ju ett tag för den att komma fram)










Ok bay bay måste käka

ÄLSKAR ER ALLA<3

5 kommentarer:

  1. Jag visste att du hade läst ut "New Moon"! XD

    SvaraRadera
  2. haha jepp jag sms.a dej pprecis när jag lagt ifrån mej boken:D

    SvaraRadera
  3. haha ;D

    cooliga kläder :P

    Haha, kommer du ihåg då ja sa "har du nya kläder? Jag oxå!" och sen trodde du att jag sa "Dina är snyggare, ja skämta" x'D Men ja sa faktist "Mina är snygagre, ja skämta" :'o xD

    SvaraRadera
  4. Hahha XD ja jag kommer ihåg.... å du sa faktiskt "fast dina e snyggare, jag skämta" XD Å sen så sa du till typ alla hela dan "jag har nya kläder" eller om nån sa till mej att jag hade nya kläder så kom du å bha "det har jag med"!!!! hah X'D KUL

    SvaraRadera