söndag 21 juni 2009

That's what i'm talking about!

Nu sitter jag här ute i morgonsolen med en macka å ett glas juice på altanen, kan det bli bättre? Svar: Ja, men det här duger bra för mej!;)


























Bobbo ville oxå va med på bild<3




Imorse när jag vaknade å kollade min mejl så hade jag fått 17 mejl från Ellos! Rekord tror jag:P Det finns både nackdelar å fördelar med att va medlem på Ellos och liknande sidor, fördelar: Man får reor, specialerbjudanden, nyheter som kommit till butik mm. Nackdelar: MASSOR AV REKLAM Å TOMMA MEJL SOM INTE HAR NÅN MENING!! såå..nu har jag fått det ur mej iaf, nu känns allting bra igen;)

Idag ska jag bara slappa, ska packa till konfalägret imorn*boring* hatar att packa... Först kämpar jag verkligen med att vika allt å lägga det i ordning så allt ska ta så lite plats som möjligt men det slutar alltid med att allt blir nertryckt huller om buller så väskan knappt går att stänga... Vad ska man säga?! Men jag försöker ju iaf!

Hoppas ni får en underbar dag!

Bye Bye<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar