måndag 1 juni 2009

Tjoo

... idag så hade jag sovmorgon till 07.40:) Najjs..... Jag hade bara slöjd, So å svenska idag. På slöjden så typ förblödde Andrea:O Hela golvet blev typ helt blodigt!! Jag trodde du skulle svimma Andis!:P

På So:on så fick vi sitta ute å plugga till provet:D Det var skitvarmt å det sved asmkt på min rygg! Sen på svenskan så fick man oxå sitta ute men jag å Carro satt inne, vi jobbade typ bara lite sen så dog vi xD vi bara "låg" ner på bänkarna i en hög å pratade om typ allt möjligt xD Å frågade hela tiden när vi slutade men vi fick aldrig nått svar:P

Sen hade jag å Sosso gitarr, ingen av oss hade gjort läxan å båda hade glömt vad vi gjorde förra gången;P Detta var nog sista gitarrlektionen tror jag:(

När jag slutade halv 2 så gick jag ut till parkeringen...skoltaxin kom inte å jag väntade ända tills 5 i! Efetrsom att jag tappat bort min mobil så kunde jag inte ringa pappa elr Lena så det var ju bara att börja gå-.- *suck* så där gick jag hem å höll på att smälta bort i solen:P

Sen så låg jag å Moa i solen med varsin glass å lyssnade på Hits for kidz- sommarlov och nån Disneyskiva xD(Den som du laddade in på I-poden Fixe);P Där gjorde jag svenska men det gick inge bra:/ Jag fattar typ inget!

Bye Bye<33

2 kommentarer:

  1. Hej. Ja dom är väldigt normala i storleken om jag får säga det själv. Varken onaturligt små eller för stora. Men jag lovar att dom är riktigt snygga hursom.. Mvh / Sanna

    SvaraRadera
  2. Disneyskivan äger! XD

    SvaraRadera