torsdag 11 juni 2009

9:ornas bal

Tjoo...Nu har jag precis kommit hem, jag och dom som var med å hjälpte till med balen har nämligen sovit i gympasalen inatt:D Det va kul!

Igår så började jag 9.30...Då började vi att göra iordning allt inför balen, typ skala potatis, ta fram allt porslin, börja laga all mat osv:P Sen så lite senare när dom flesta i skolan hade gått hem så började vi plocka fram alla bord, blåsa balonger å dekorera:) Det var skiiitkul att blåsa ballonger... men det var 2 som sprängdes i mitt ansikte när jag blåstexD

Sen vid 6 så kom alla 9:or å så började balen:D Det var lite läskigt första gången vi gick å skulle servera om man skulle tappa allt, men det gick bra!

Det roligaste var när vi var klara å var nere å dansade vi med;P (btw så kände jag 2 i bandet xD)
Sen så fick vi städa bort allt å sen så gick vi ner till gympasalen. Innan vi gick å la oss så gick jag, Frida, Lina å Fanny å fixade mat xD vi va så hungriga så vi gick ner till cafet å tog mackor, billys pizzor å yoghurt:D Hahah...!

Imorse när alla hade vaknat, typ, så hade Jag, Linnea, Felica W, Sosso, Rebecka å Köster sovsäckshoppning xDvi hoppade runt i våra sovsäckar i hela skolan, vi hoppade tilloch med bort till personalrummet å hälsade på ;P Å alla 7:or typ bara glodde å bha "vafaan gör ni ?" XD


Hoppas att ni haft lika roligt som jag:D

Bye Bye<33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar