onsdag 3 juni 2009

Spöregn

Hej! Idag så hade jag sovmorgon till 08.00:) Det var Najjz!! När jag satt i bilen påväg till skolan så började det SPÖREGNA å jag hade såklart inte ens en jacka med mej:P På spanskan så hade vi muntligt förhör typ, jag var med Fixe å Matilda:) det gick ganska bra, fick VG/MVG(Y)

Sen på Engelskan....ehee...jaaa...den gick jag då inte på. jag å Angelica satt i hallen å prata istället. Tillslut så kom Anna ut till oss å sa att vi var tvungna att omma in, men då vi inte gjorde det så fick vi några övningar vi skulle göra istället:P Sen när alla, typ, hade "balmöte" så hade Jag, Carro, Elin å Funis gympa istället:D Det va skitkul!!

Sen åkte jag å Carro å gymmade, vi GYMMADE faktiskt för en gångs skull xP... annars har vi typ bara gymmat i 30 min å sen suttit å pratat resten :P

Bye Bye<33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar