lördag 20 juni 2009

Glad Midsommar!

Jaa nu var det ett tag sen jag satte mej ner å skrev ett inlägg om mitt "jätte intressanta " liv som jag vet att ALLA vill ta del av xD Men bättre sent än aldrig så här kommer en liten upptadering av mitt liv;)

Read and enjoy!

* Pappa fyllt 50 ( detta firades i samband med midsommarfest) =Hade stor fest som ....hmmm...jaa slutade på ett sätt som jag inte riktigt trodde, bra eller dåligt vet jag inte om det var å jag minns ärligt sagt inte särskilt mkt av den natten! Men kul var det!! Mer ska jag nog inte säga...

* Jag har legat med maginfluensan i 3 dagar-.- suck, det e seriöst något problem med min mage! Som tur va så slapp jag åka in till sjukhuset denna gången trots Lenas å Farmors å Fasters eviga tjatande.

* Har suttit hemma å deppat för att det inte e nått roligt sommarväder! hallå, Sommar Sol med korta kjol Jag väntar!!

Jahapp...det var alltså en liten uppdatering av vad som försigår i mitt liv just nu. Idag så har jag legat å sovit mer än halva dan i soffan...det e faktiskt inte mitt fel att vår soffa e så mysig å sovvänlig;)

Nää, nu ska jag återgå till att va lite social med min käre bror å syster:) Brorsan åker nämligen tillbax till Kalmar imorn:( Kommer sakna dej<3

Bye Bye<3

1 kommentar:

  1. Alla har typ tråkigt under lovet XD
    Men kom igen, Malin.. Maginfluensan? Igen? Vad är det egentligen med din mage? XD
    Stackars dig =(

    SvaraRadera