tisdag 12 maj 2009

Today

Heej! Idag så hade vi engelska prov, som jag inte hade övat till:/, men det gick nog ganska bra tror jag för jag svarade på allt:) Sen så på hkk så var jag med Andrea, Judith å Fixe.. det var jättekul å det gick jättebra, fast fisken smakade typ inget:P

Idag när jag kom hem så gjorde jag spanskaläxa å sen gick jag å Moa ut på en promenad, närvi gått typ 2km så mötte vi Emil å han skjutsade hem oss på sin moppe:D Moa satt bakom Emil å jag satt mellan hans ben, på "golvet" , misförstå mej inte;P Det var jättekul:D

Nu har jag suttit å kollat på The muppin showxD den avr askul:D

~Sen i Söndags så har jag känt mej jätteglad:D jag har gått runt å vart glad/lycklig/trött/flumm/hyperaktiv ... å det har vart jätteskönt!! Det känns som om jag svävar på små rosa moln;) *hoppas det håller i sej* ~

Bay Bay <3

8 kommentarer:

  1. Emil? I klassen? XD
    Det där med att du svävar på små rosa moln kanske har att göra med att du är kär? ;)

    SvaraRadera
  2. Va? xD Malin är du kär ? :)

    SvaraRadera
  3. Fixe: NEJ; inte Emil iklassen !!!! Moas kusin;P

    Fixe/Aly: heheh det ni;)

    SvaraRadera
  4. tell us about it!! (and fixe, i think it to!)

    SvaraRadera
  5. Jag tror de xD å jag kan gissa på vem men de gör ja inte för de kanske är way to wrong eller nåt :) <3

    SvaraRadera
  6. Ska alla prata engelska nu, eller?
    Det är mitt sätt att göra så XD

    SvaraRadera