söndag 10 maj 2009

Grönan

Tjaa! Igår så åkte jag å Sabbi till grönan vid 11.25 å var där tills 20.30! Jag köpte Gröna kortet:)
Vi åkte först tekopparna, nyckelpigan å sen elefanterna:D hehe... Nyckelpigan var läskig:P

Sen när vi åkte slänggungan så var det en kille som höll på å pratade med mej hela tiden å bha"vill du leka med mej ikväll;)", "e du rädd, vill du hålla min hand?", "Du e ju söt ju", å sen när vi hade åkt klart så följde han efter oss XD

Sen så i slutet så träffade vi Jonas å Rasmus å åkte med dom tills vi skulle hem:D

Idag så åkte jag för att titta på Moa när hon tävlade vid 9.30-.- så trött jag var:P Å det första som hände var att Victor(inte i vår klass) , som precis hade simmat, kom å gav mej världens blötaste kramXD Haha.. sen när typ allt va klart så ville han krama mej igen å jag bha "nää tack, har precis torkat!" Men då så sa han att jag fick välja på en blöt kram å att bli slängd i vattnet..hehe.. så det blev en blöt kram;)

Nu sitter jag hemma å proppar i mej chips å läsk:P Ska göra läxor å sen vid 16.00 så ska jag tillbax å kolla på Moa!!

Bay Bay<3

1 kommentar: