onsdag 27 maj 2009

Täby

Tjoo... Idag så åkte jag å Sabbi in till Täby<33 Först gick vi runt i olika affärer, sen så käkade vi på Donken.D MUMS FILIBABBA!!!XD Sen så köpte jag ett par shorts(vi köpte likadana), ett par trosor, en bikini å en t-shirt:)

Sen så gick vi runt i olika skoaffärer å testade skor:P Jag blev förälskad i ett par skor ska kanske köpa dom:).. Sabbi testade dom med å hon blev lika förälskad så hon ska kanske köpa sånna svarta<33

Efter det så tog vi varsin Chailatte å tog tåget hem:D Nu sitter jag här hemma å tråkar...måste göra Spanskainlämning(har inte börjat) som skulle va inne i Fredags:P å så har jag No å So...-.- *suck*

Bye Bye<33

2 kommentarer:

  1. var köpte ni shortsen? ._.
    hoppas det inte va dem jag tänkte köpa ._.
    (dem hade inte i min storlek när ja va i stan..)

    SvaraRadera