måndag 4 maj 2009

Så seegt..

gud vad segt det känns att gå i skolan igen-.-.... ända sedan påsklov +prao så har jag inte orkat gå upp förens vid 10-11 på morgonarna... jag lixom:O jag brukar typ va helvaken vid 8 på helger!!!!

Men nu e det dags för nya tag, för nu e det 6.15 som gäller varje skoldag:P

Idag var en helt vanlig chill dag: började dagen med att komma försent till träslöjeden XD ojojoj...(busigt) å det var en lugn å rolig lektion... Stellans naglar. höhö. *asgarvar* Fixe du fattar varför XD Å sen hade jag so, vi skulle hitta fakta till vårat land men jag, Fixe å Andrea gjorde IQ-test istället;P Jag å Fixe fick 110, tillsammans(stolt):D
Sen var det äckellunch!! åt en makaron, en skinka å massa pizzasallad:D Sen hade vi grammatik på engleskan å sen skulle jag ha haft gitarr men vi skulle prata om berga.. så jag å Sosso gick till vår gitarrlärare å sa det, han bha: jahaa..ok:/ å blev typ helt tyst...XP

Jaaa det har vart min dag:D Nu ska jag spela på hamsterpaj å göra lite spanska!

Bay Bay<3

2 kommentarer:

  1. Please, nämn inte ens Stellans naglar +o(
    IQ-testet var ju kul XD

    SvaraRadera
  2. E de inte typ tidigt att va vaken 8 på helgen xD Glöm inte att vi ska gymma imorgon ;)

    SvaraRadera