torsdag 28 maj 2009

Chilldag

Idag så börjar jag inte förens 11.25 :D Man får va hemma å jobba på No:n å matten å då kan man lika gärna äta lunch hemma så mamn slipper skolans;) HehhexD

Så klart så gick ju jag upp vid 6.15 som vanligt å först när jag satt å åt frukost så kom jag på att jag hade låååååång sovmorgon:P Så jag gick å la mej igen å sov tills nu, pappa kom in å väkte mej å frågade när jag hade tänkt att börjaxD!!!

Nu ska jag hoppa in i duchen å sen äta frukost(igen) å sen så måste jag göra klart min spanska:) sen blir det väll lite So, no å matte!

Hoppas det blir soligt å mysigt idag så man kan ligga ute i solen å steeeeka B-)


PS. Jag har gjort om lite i bloggen... Det fanns inga roliga mallar så jag tog en helsvart å satte dit massor av färg xD vad tycks?!xD

Bye Bye<33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar