tisdag 19 maj 2009

SHOWTIME!!

Ja idag började jag då dagen med att missa bussen så jag fick gå till skolan-.-...När jag var typ 10-20 m från bussen å sprang allt vad jag hade så åkte den iväg:/ så jag fick gå hela vägen-.- Suck vad det var jobbigt, å kallt....

När jag kom till skolan(kom typ 20 min försent:P) så började vi att öva...det gick bra:D
Andrea å jag hade lite tråkigt så vi satt å tog flummbilder...hehexD

Här e 2 av bilderna på Andrea...



















Sen så slutade vi vid 1 nån gång, då gick jag bort till Fritz janssons v. å där hämtade pappa mej.
När jag kom hem så åt jag kött å potatisgratäng,Yammi:D












Sen så gjorde jag mej iordning å kollade på TV sen så tog jag bussen in till Berga, Vi körde igenom låtarna en gång innan, Jag Carro, Matilda, Bella, Angelica, Rebecka å Sosso gick bort till gungan.... När jag Carro å Matilda hade gungat så hoppade jag av å sen så hoppade Carro av å då flög Matildas sida ner för hon satt själv kvar.. då flög den typ in i mej så jag trillade å skrapade upp knät å hälen:/

Sen så var det dags för showen att börja:D Jag kände mej inte alls nervös försen jag stog bakom kulisserna å det var vi på tur:P Men när jag väll kom ut å vi hade börjat så kändes det jättebra!!! Jag tyckte det var jättekul å jag ville ut å köra igen när låten var slut;P Heheh xD å jag som orat mej sååå

Sen så satt jag å Bella å fånade oss nere i Locherna(stavning?!) å övade på THE WORLDS GRATEST:P Sen så körde vi sista låten å då fick vi rosor:D









Bay Bay<3

4 kommentarer:

  1. HEY, I MADE IT!!! I´M THE WORLDS GREATEST ;) <333

    de va nice <3

    :'( tråkigt med knäet :(

    SvaraRadera
  2. haha najjsiga bilder x''D fett synd me knät jöh :O :(

    logerna stavas de ;D

    SvaraRadera
  3. Stackars knät :[
    Kuul! Vilken Låt körde ni? Och sjöng du?
    Nice :D Synd att jag missade de D:

    Men får du inge skoltaxi längre :O?

    Saknar <333

    SvaraRadera
  4. Nicole: Vi körde Emergency med Paramore, NEJ jag sjöng absolut inte xD(spelade gittar) andrea sjöng:D

    Joo jag får skoltaxi men jag åkte buss den veckan för att jag visste aldrig när jag började å slutade eftersom vi var på berga hela tiden;P

    SvaraRadera