torsdag 19 mars 2009

VI E KLARA!!

Äntligen så e vi klara!!! :D
Idag så skippade jag,Angelica, Andis å Fixe bilden och NO:n å åkte hem till mej för att göra klart vår film till bilden :) Vi kom hem till mej vid typ halv ett å filmade till typ 2. sen var Angelica tvungen att åka hem. Sen så fortsatte vi att filma ända till Halv 6!!!!! Å nu e den klar! DEN ÄGEEEEEEERRR!!!:D XD

Haha xD Ni ska se slutet!;) Fett bra ju, Å Andis faan vad kul vi hade när vi skulle stirra på varandra å prata:) Du arg å läskig å jag livrädd!!! XD Jag kommer att DÖÖÖ när vi ska visa upp den för gruppen!


En bild jag hittade på internet som jag bara måste lägga ut!(passade bra till inlägget XD)










Å här en bild på en vampyr..(nästan som du såg ut andisxD...)








Bay Bay

Syns imorrn:)

8 kommentarer:

  1. Wohoo! I can't believe it! Vi är bäst! Gud, det kommer typ bli lika kul att klippa ihop den sen XD
    Och ja, Andis såg verkligen ut som den där vampyren.. XD

    SvaraRadera
  2. haha, ja ba "DU TRODDE VÄLL INTE ATT DU KUNDE UNDFLY MEJ!!!" x'D hahahahaha

    Neeeeeeeeejj vi ska visa den för alla x'O tänk om Daniel vill visa den på ett forum, då går jag därifrån. man kommer typ inte se skillnad på mej å en tomat :'P

    SvaraRadera
  3. "Du trodde väl inte att du kunde undfly mig!" XD Asså, den var så bra. Och "Vår Gud, Camatotz, förböd.." XD
    Klart man ser skillnad på dig och en tomat, du var ju helt blek =P
    Och jag tror inte Daniel kommer tvinga oss att visa den på ett Forum, men det skulle vara kul, eftersom vi är bäst ^^

    SvaraRadera
  4. Hahhah lätt för dej att säga fixe, du var ju "behind the camera" XD
    Hahha.. jag kunde knappt hålla mej för skratt nar du lutade dej över mej å sa det "du trodde väll inte att du kunde undfly mej" XD!!! Det låter ju verkligen vampyraktigt:P

    SvaraRadera
  5. Vampyraktigt? Lol XD

    SvaraRadera
  6. jag var ironisk XD

    SvaraRadera
  7. Jag menar att jag är röd som en tomat i ansiktet under tiden har visar den på ett forum fixe x'D

    Asså har ni värsta chattsektionen här eller ? xD *missbruka smilysar*

    :D <33 xD asså särigt :/ :'o x''D <3 :P x''''D

    SvaraRadera