torsdag 26 mars 2009

Eclipse!!

Heeej:)
Idag borde Eclipse ha kommit! *GLAD* Jag ska snart åka in till Åkersberga å hämta den:) Sen så måste jag äta lite å öva till engelskaprovet...















Idag har vart en helt vanlig dag,NO,Matte,musik,bild å labb-NO. På labb-NO:n så jobbade jag med Andrea å vi skulle typ filtrera cola;) sen så skulle vi hälla i aktivt kol å så fick man smaka om man ville(det gjorde inte jag) Sen i slutet så fick vi lukta på nått,kommer inte ihåg vad det var, det lukta JÄTTEÄCKLIGT!! Typ nån blandning av kaninkiss,svett eller nått XD

Idag fick vi också våra omdömmen, jag var nöjd med mina:) VI ska åxå fylla i våra "terminsbetyg" å sen vad vi vill ha för betyg, JAG VILL HA MVG I ALLA!!... hehe vem vill inte det, men aja tror jag ska försöka satsa på MVG i: Svenska, Engelska, Spanska, å SO:)

Ha det bäst<3

Bay Bay

2 kommentarer:

  1. Alla vill ha MVG i allt XD Varför i SO?

    SvaraRadera
  2. För att jag typ redan ligger på det:) Å jag vill ju inte få sämmre XP

    SvaraRadera