torsdag 12 mars 2009

En vanlig dag

Heej! Idag så har jag haft en helt vanlig dag, en väldigt najz dag;). Först så hade vi NO, sen så hade vi matte, fast jag var å övade till Bergateatern, sen hade vi musik sen bild å sen labb-NO!!! Inget jobbigt alltså:)! Sen kom jag hem vid typ 3 å då ringde jag min Mormor å nu så skriver jag blogg. Jag måste plugga-.- Vi har NO, matte och engelska prov, so och svenska grupparbete och oförberett spanskaprov!! JOBBIGT, har inte börjat med nått typ :S Så nu måste jag faktiskt börja.... så Hejdå!<3

4 kommentarer:

  1. Men de e nice!
    Vart tog ni vägen idag? :(
    vi hann inte säga hej då till varandra :(

    Puss <3 <3

    SvaraRadera
  2. Va, hehe.. kommer inte ihåg vad som hände den dagen allsXD.. dåligt korttidsminne eller vad?!!

    SvaraRadera
  3. Men var det Torsdag..? Då slutar ju vi typ 1 timme före er XD

    SvaraRadera
  4. Jusste.. Precis då kunde vi ju inte stå å vänta i en timme ör att säga hej då xD

    SvaraRadera