tisdag 24 mars 2009

BASTU

Heeej... igen:)

Jag måste bara skriva ett till inlägg å berätta att vi köpt en bastu!! TJOHOOOOO:D
Idag när jag kom hem så berättade min pappa att vi köpt en bastu och att vi ska prova den ikväll YESSS!! Fett coolt jö, fast tuvärr så är den inte riktigt vår :/ han har nämligen köpt den till cafeet han håller på att bygga, fast jag får basta när jag vill!! Tänk i sommar vad skööönt att hoppa in i en varm bastu när man badat:) Eller om man skulle ta ett vinterdopp XD å sen hoppa direkt in i bastun!!:) LÄNGTAR;)

Å nu kommer lite bilder på bastun...
här är bastun framifrån













bakifrån














å från sidan












här är en liten bild från insidan(mkt bättre i verkligheten)











å här är utsikten( kommer vara på ett annat ställe sen)















Bay bay <33>

4 kommentarer:

  1. NU JÄVLAR BLIR DET BASTU!!!!!!!!!!!!!!!!
    Du+Jag+Bastu=?? ;) <33
    Ska vi ta en liten testare senare i veckan??
    Orkar inte ta ett ikväll ;)<3333333

    SvaraRadera
  2. haha Gärna för mej gumman<33 ;)
    - du å jag i bastun ja det var du å jag i bastun, i en annorlunda romans.......lalalalllaaaalallaaaallaaaa!haha<33
    jag kanske testar ikväll dhå men vi kan ju gö det en annan dag åxå<3

    SvaraRadera
  3. Okeej.. Lol! XD Mysig, föressten ^^

    SvaraRadera
  4. Haha.. Jag måste testa den snart!! (han inte igår) helst imorrn:) Kan du då Mojjsebojjs??

    SvaraRadera