tisdag 5 maj 2009

Tjaa Tjaaa

Idag så har det inte hänt något speciellt. På spanskan så hade jag hörgrejjs-.- *suck* fattade typ NADA!!! Å sen gjorde jag typ inget mer på den lektionen för jag hade glömt mina böcker hemma....trodde jag, men det visade sej att dom faktiskt låg i skåpetXD sen på matten så hade Tomas genomgång...~var det nån som fattade?~XD inte jag iaf;P
Ja sen på SO:on så gjorde jag som vanligt inte det jag skulle utan jag å Angelica satt å spelade RobinsonXD... Johanna kom på mej, men hon sa inget XD På hkk så skulle vi göra kyckling men jag å Angelica ville inte äta våran(rädda för bakterienXD cymuboskilus... elr vad den nu hette XP) så Mats kom å åt upp våra:D

Å föresten så har jag typ vart hyperaktiv/astrött/flumm idag XD hihi:P sååå, det var lite kul...specielt när Jag, Fixe, Andis å Angelica väntade på bussen X''D "Nu kommer bussen!!" haha ofta ni gick på den, Angelica sa ju typ den hela tiden XD

ja iaf så åkte jag med pappa in till täby där han skulle klippa sej, passade på att köpa ett par byxor, ett par öronhängen å 2 kofftor:D Sen så fick jag en ny jacka...hade växt ur min gammla;P

Bay Bay<3

1 kommentar:

  1. "Nu kommer bussen!" XD
    Ofta Mats åt upp eran XD

    SvaraRadera