torsdag 7 maj 2009

Right now

Nu har jag precis kommit hem, har vart å handlat å hämtat Moa! Vi var asflummiga inne på FavvenXD ojojoj... "Går ni å hämtar 2 puckon,sa pappa" "Jag vet två puckon:D*stolt* här e en å här en till *pekar på Moas bröst*..säger jag ganska högt" precis då kommer en gammal gubbe förbi å hör allt å bara glor på ossXD.... Hahahah XD faan vad kul å pinsamt det var:P

I bilen på väg hem så lyssnar vi på Affroindisk pop å Värsta Rappen på högsta volym:D haha...:P

Igår så var jag å Carro å gymmade ... vi gjorde inte så mkt xD satt på cycklarna å sprang på löpband å gjorde en rygggrejj var typ det enda vi gjorde.. sen satt vi mest i lilla rummet på pilatesbollarna å pratade:P men sen kom nån å frågade om vi var klara så han kunde ha domXD haha... medans vi väntade på att pappa skulle komma så köpte vi glass å Energi drink... först när vi stog å skulle välja glass så kom Robin, Calle å Erik in... å sen stog vi där aslänge å kunde inte bestämma oss så vi gick därifrån för det blev lite töntigt XD Jag köpte oxå Twilight:D


Sen så sov jag hos Bella, vi körde poker med Marcus å Sofie... haha... varken jag eller Bella kunde men ändån så kom vi etta å tvåa:D Sen vid typ 11-11.30 så hörde vi att nån låste upp å gick ut... vi trodde att det var Marcus men sen efter ett tag så kom Sofie in. Då hade hon vart ute å sprungit för hon hade slagit vad med Marcus X'''D


Nu borde jag göra lite engelska men det orkar jag inte å jag har fortfarande inte första häftet-.-

Bay Bay<3

2 kommentarer:

  1. Haha de va mesigt nät vi skulle köpa glass xD

    SvaraRadera
  2. De hade inte slagit vad, Marcus drev med oss, Sofie hade bara lite mycket energi xD
    Ja va fett rädd när dörren låstes upp xD

    Sofie kunde tydligen inte heller poker xD

    Älskar dig Maliiinn!! <3

    SvaraRadera