söndag 31 maj 2009

Grönan

Nu har jag precis kommit hem från Grönan:D Jag, Matilda, Carro å Andis åkte dit vid typ 12 idag<33 Vi skulle åka Insane men den var avstängd å när den sen öppnade så var det aaaaaaaaaaaaaaslång kö:/ så det blev inget!

När vi åkte slänggungorna så åkte killen bakom mej in i mej hela tiden å knuffade på mej innan vi startade xD å typ sen började han att prata med mej å typ fråga hur gammal jag var å så.... sen så åkte vi en gång till å då satte jag mej bakom honom å knuffade iväg han xD Å så började han å hans kompis å typ fråga mej om jag var oskuld å grejjer!?:O Hahaha XD det var lite mesigt!!! Sen så spottade en av dom rakt ut i luften å då kom det i Andreas hår!!!!xD Faaan vad vidrigt...sen så spottade den andra å då kom det i mitt ansikte!!!:O USCH!!!!!!

Sen när vi åkte Jetline så var det en kille som typ började prata med mej oxå...fast han va typ 17-19 år! Å hans tjej stog lixom breved oss:P Tex så hade han bara jacka på sej(inget under) å så öppnade han å typ bha "kolla här" *blink blink* å drog ner dragkedjanXD hahahah


Aja inget mer om det nu... iaf så blev vi alla asflummiga på vägen hem på tåget å typ satt å skrek å pratade ashögt:P

Jag har typ stukat min fot å kan inte gå på den:( Får se hur det blir imorn!!

Bye Bye<33

3 kommentarer:

  1. Haha,vi typ pratade skit högt på tåget xD

    SvaraRadera
  2. Haha, är du oskuld då, Malin? XD

    Men shit, ni skulle ju ha spottat på dem när ni satt framför =.='

    SvaraRadera
  3. Hej! :)
    Kika in i min blogg och var med och tävla om fyra läckra läppbalsam i form av chokladpraliner!
    Klicka in i kategorin "Tävlingar" för att läsa mer och delta!
    *mvh .*

    SvaraRadera