söndag 12 juli 2009

Täby

Hej! Idag så följde jag med Pappa in till Täby. Jag köpte present till min brorsa, shorts,BH,Jeansleggings och ett par rosett öronhängen:) Påväg in så stannade vi på McDonalds å åt, Idag så fick jag ett blått glas... Vi har alla färger utom lila:P ~Vet nån om den lila redan har vart?!~

Idag såg jag något underligt, det var en helt vanlig fågelbajs på ett bord...trodde jag, men när jag kollade närmare så såg jag att den såg precis ut som ett spöke;)


TUVÄR KAN JAG INTE LÄGGA UT NÅGRA BILDER FÖR BLOGGEN DAMPAR!!
"SUCK" DEN HAR VART SÅHÄR I NÅGRA DAGAR, MEN MEN VAD SKA MAN GÖRA!?


Igår var jag på Bilmässan i Norrtälje, det var kul:D Jag å Pappa ställde ut corvetten;P Jag köpte även ett par skor där:P Kanske lite ovanligt att köpa ett par skor på en bilutställning men dom var jättefina:D!!<3

Ikväll ska vi nog ut med båten en sväng å sen blir det tacos, för imorn åker jag ner till mamma å stannar där i 4 veckor!!

Bye Bye<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar